sobota, 16 sierpnia 2008

Schrony

Z powodu niesprzyjającej pogody wybrałem się dzisiaj na krótki spacer, którego celem było odwiedzenie kilku schronów, będących pozostałościami fortyfikacji Twierdzy Poznań - tzw schrony międzypola, rozmieszczone pomiędzy fortami Twierdzy Fortowej. Miałem nadzieję, na odnalezienie ciekawych miejsc, lub chociaż kilku detali, które później mógłbym uwiecznić. Znalazłem niestety tylko niepojętą wręcz ilość śmieci... Wstyd mi, że w moim mieście są miejsca tak zaśmiecone. Prawdopodobnie tereny, na których stoją schrony, należą do "niewiadomokogo", więc nie ma kto posprzątać. Szkoda tylko, że jakoś tak się składa, że zawsze ma kto śmiecić... Na szczęście w lasach, gdzie widywałem podobne wysypiska, ilość śmieci ostatnio bardzo zmalała - polecam więc spacer po lesie...


Spacer po lesie, 2003

Brak komentarzy: