wtorek, 19 sierpnia 2008

Moje ulubione drzewo

Do mojego ulubionego drzewa jest 1575 kroków...

Popatrzcie na swoje zdjęcia. Na te zwykłe, albumowe - macie na nich waszych ulubionych ludzi. Sam mam takie, ale mam też zdjęcia mojego ulubionego drzewa. Pierwsze zdjęcie tego drzewa powstało, gdy pierwszy raz przechodziłem tamtędy z aparatem z zamiarem wytworzenia fotografii, a nie tylko uwiecznienia moich ulubionych ludzi... Wiele czasu minęło od tamtej chwili, wiele klatek poświęciłem na fotografowanie mojego ulubionego drzewa.

Najczęściej wygląda tak, jak je zapamiętałem. Czasami jednak, pomimo długiej znajomości, potrafi mnie zaskoczyć... Czasem wygląda niepozornie, czasem stoi dumnie, czasem wręcz promienieje, a czasem jest nieśmiałe i chowa się we mgle... Zdarza się, na jesieni, że zmieniając barwę liści na żółtą, zapomni na jakiś czas pożółcić liście na wschodniej stronie... zdarza się, że gubiąc liście na zimę, zrzuci najpierw wszystkie liście po zachodniej, albo południowej stronie, zostawiając po wschodniej czy północnej...


Moje ulubione drzewo czasem jest nieśmiałe, 2003


Moje ulubione drzewo widuję kilka razy w tygodniu... zdjęcie robię kilka razy do roku... Widząc je, uśmiecham się, jak do starego znajomego...

1 komentarz:

Elias Thalassis pisze...

orea foto Good morning from Tripoli that Greece would like your opinion on the blog. Commentary on top on the photos to your responding EYHARISTO